Uslovi korišćenja za web shop

Dobrodošli na naš web shop. Korišćenjem našeg sajta i vršenjem kupovine, prihvatate sledeće uslove korišćenja:

  1. Cene proizvoda: Sve cene proizvoda na našem sajtu su izražene u dinarima (RSD) i uključuju PDV.
  2. Troškovi dostave: Troškovi dostave se dodaju na ukupnu cenu kupovine i iznose 700 dinara (RSD). Besplatna dostava se obezbeđuje za porudžbine čija vrednost prelazi 10,000 dinara (RSD).
  3. Način plaćanja: Porudžbine se šalju tek nakon što je iznos uplate evidentiran na našem računu. Molimo vas da izvršite uplatu na naš račun u roku od 3 dana od dana porudžbine. Detalje za uplatu ćete dobiti prilikom završetka procesa kupovine.
  4. Isporuka: Paketi se šalju putem kurirske službe PostExpress. Rok isporuke je 7 radnih dana od dana uplate. Molimo vas da imate u vidu da rok isporuke može varirati u zavisnosti od lokacije i drugih faktora koji mogu uticati na isporuku.
  5. Pravo na povraćaj i zamenu: Ako niste zadovoljni sa kupljenim proizvodom, imate pravo da ga vratite ili zamenite u roku od 14 dana od dana isporuke. Molimo vas da nas kontaktirate radi dogovora o povratu ili zamenu proizvoda.
  6. Pouzdanost informacija: Trudimo se da pružimo tačne informacije o proizvodima na našem sajtu, ali ne možemo garantovati da su sve informacije potpune, tačne i ažurirane. Pre konačne kupovine, preporučujemo vam da pažljivo pregledate sve informacije o proizvodu.
  7. Ograničenja odgovornosti: Nećemo biti odgovorni za bilo kakvu štetu ili gubitak koji može nastati kao posledica korišćenja ili nemogućnosti korišćenja našeg sajta ili proizvoda.
  8. Izmene uslova korišćenja: Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku izmenimo ili ažuriramo ove uslove korišćenja bez prethodne najave. Molimo vas da redovno proveravate ove uslove kako biste bili upoznati sa eventualnim promenama.

Reklamacije

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.apotekar-online.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.apotekar-online.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Apoteka Kalitea, Košut Lajoša 14a, Nova Crnja
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
– reklamiranu robu dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
– dostavi popunjen reklamacioni list (koji ćemo poslati putem elektronske pošte)
– u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– dostavi potpisani nalog za ispravku.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.

Formular za Reklamacioni list možete preuzeti sa sledećeg linka.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi sa našim uslovima korišćenja, slobodno nas kontaktirajte. Hvala vam što koristite naš web shop.

sr_RS